Wstęp:

Na blogu będę prezentował cześć swoich prac malarskich oraz informacje o niektórych wystawach i wydarzeniach artystycznych, w których biorę udział. Moje ulubione techniki to malarstwo olejne i suchy pastel.
Dominującym tematem - kobieta, jej uroda, osobowość i życie codzienne.
Od wielu lat jestem związany z Poznańskim Stowarzyszeniem Pracy Twórczej, a od 2016 roku jestem członkiem Związku Artystów Plastyków. Moje zainteresowanie historią sztuki przekłada się również na wykonywanie obrazów na podstawie dzieł innych malarzy.
Krzysztof Marciniak
Kontakt mailowy : krzysztofmarciniak55@gmail.com

24 czerwca 2013

Benedykt Wieloch - portret

Portret pana Benedykta Wielocha był jedną z moich prac prezentowanych na Wystawie "Artyści Gminy Komorniki- 40 lat minęło". Praca była malowana na podstawie fotografii oraz własnej pamięci gdyż miałem przyjemność znać osobiście pana Benedykta.Termin ukończenia i wystawienia portretu również nie był przypadkowy. Działanie na rzecz naszej Gminy to pasja jego życia przez wiele lat. Osoby , które miały możliwość oglądania portretu na wystawie pozytywnie oceniły uchwycenie podobizny i charakteru "Pana Benia". Mam nadzieję , że odczucia osób , które go znały będą podobne.

Benedykt Wieloch - portret. Olej na płótnie 55x46 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz