Wstęp:

Na blogu będę prezentował cześć swoich prac malarskich oraz informacje o niektórych wystawach i wydarzeniach artystycznych, w których biorę udział. Moje ulubione techniki to malarstwo olejne i suchy pastel.
Dominującym tematem - kobieta, jej uroda, osobowość i życie codzienne.
Od wielu lat jestem związany z Poznańskim Stowarzyszeniem Pracy Twórczej, a od 2016 roku jestem członkiem Związku Artystów Plastyków. Moje zainteresowanie historią sztuki przekłada się również na wykonywanie obrazów na podstawie dzieł innych malarzy.
Krzysztof Marciniak
Kontakt mailowy : krzysztofmarciniak55@gmail.com

30 grudnia 2013

Wystawa "Święci"



 


W dniu 7-go listopada 2013 roku odbył się wernisaż wystawy "Święci" w Galerii "Piwnica" Gminnego Ośrodka Kultury w komornikach. Była to druga po ubiegłorocznej edycja wystawy o tej tematyce.

W wystawie wzięło udział blisko czterdziestu autorów.Na wystawie prezentowałem obraz "Św.Krzysztof" w/g Vlastimila Hofmana.Inny obraz dotyczący tematu św.Krzysztofa w/g tego samego autora prezentuję na wpisie z marca 2011.Fotografię obecnie namalowanego obrazu wraz z opisem przedstawię w terminie późniejszym.

Po zakończeniu prezentacji w Komornikach wystawa została przeniesiona do Nowosolskiego Domu Kultury gdzie od 6-go grudnia do końca stycznia 2014 jest wystawiona w Galerii Sztuki NOVA (Nowa Sól ul.Piłsudskiego 39).

Filmik i fotoreportaż z wystawy w Komornikach można obejrzeć na stronie: www.bedyka.pl
Na stronie www.gokkomorniki.pl znajduje się fotoreportaż z wernisażu w dniu 7.11.2013.





Krzysztof Marciniak

1 komentarz: